joi, 13 noiembrie 2014

Gata agitatia...

Abia zilele astea am putut si eu sa rasuflu mai usurat fiindca timp de 2 saptamani a fost o alergatura continua. Am avut o perioada foarte aglomerata fiindca a venit unchiul meu din Canada si a trebuit sa facem taxele de succesiune pe niste pamanturi si 2 case intr-o comuna din judetul Olt.
M-au costat o caruta de bani toate actele mai ales ca a fost nevoie si de traduceri urgente pentru actele casei. In mod normal trebuia sa asteptam o saptamana si a fost nevoie sa urgentam traducerea actelor si ne-a costat aprope triplu. Dar acum rasuflu usurat fiindca s-a terminat toata agitatia aia si m-am ales si cu 2 hectare de pamant si o casuta mica cu o curte de 500 mp.
           La primavara anului viitor o sa ma apuc de amenajarea casei fiindca vreau sa ma mut acolo impreuna cu logodnica mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu